24 Ağustos 2010 Salı

Herseg Novi 'deyiz

Herseg Novi 'ye ulaştığımızda kalacak yer bulmak için daha önceden bildiğimiz otogar 'a gidiyoruz . Ben sobeci ararken bir sobeci arabanın yanına geldi ve yeri görmek için yola çıktık .
Gösterdiği bir yerde ev sahibi evde değildi , diğeri kısmen deniz manzaralıydı fakat bizimkiler rutubetli buldu . Tekrar otogar 'a döndük ve başka bir pansiyoncu bayan yanımıza geldi , evinin iki odasını pansiyon olarak ayırmıştı . Beğendik , kişi başı gecelik 10 Euro idi .

Hazırlanıp şehir merkezine yani sahile indiğimizde Hırvatistan sınırındaki Herseg Novi 'nin tarihle iç içe doğası etkileyici idi . Daha önceki gelişimizde yalnızca otogarını gördügümüz şehirden etkilenmemiştik , şehri görünce ise beğendik . Sahilleri çok şık ve farklıydı . Zaten Karadağ sahil şeridinde güzel olmayan hiç bir yere rastlamadık .

Yemekte enfes deniz ürünlerini tercih ettik . Biraz sahilde dolaştık ve ertesi gün Budva 'ya yola çıkacağımız için gidip uyuduk .

Ertesi sabah erkenden sahilde dolaşırken fotoğrafta çekiyordum . Bir evi beğendim ve merdivenlerden inen yaşlı bayan geçtikten sonra resmini çektim . Yaşlı bayanda merakla ne yapacak diye beni izliyordu . Fotoğrafı çektikten sonra bana gülümsedi ve gururlu bir ifadeyle orası benim evim dedi . Onu sevindirmek hoşuma gitmişti .

Tivat , Sveti Stefan ve Budva bir sonraki sayfada .

7 gece 8 gün süren Karadağ Montenegro tatilimizin tamamını okumak için buraya tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder